
Terschelling, Holandsko
ELA Container Nederland BV, Groningen; ELA Container Engineering GmbH, Haren (Ems)
1 speciální ocelový kontejner
15 m²
Kontejnerová sušárna
Venkovní stěny v odstínu RAL 7031 (modrošedá) a RAL 5002 (ultramarínová)
Nerezová ocel
Hladké pozinkované ocelové plechy
Klientem určené rozměry: 4 x 3,8 x 2,6 metru, podlahové panely s nerezovými odtokovými kanálky, stěnová, podlahová a dveřní izolace, ventilační systém s axiálním ventilátorem, hladké pozinkované ocelové plechy na vnitřních stěnách, zesílený strop s konzolami, speciální nátěr
Nákup
Mnoho let
Holandský Královský institut námořní záchranné služby (KNRM), holandský ekvivalent americké Pobřežní hlídky, provádí vyhledávací a záchranné operace na moři a velkých vodních plochách už 200 let. Se svými 45 záchrannými stanicemi, 1 500 dobrovolníky a 75 záchrannými čluny je služba KNRM připravena poskytnout záchranu 24 hodin denně 7 dní v týdnu – celý rok a za každého počasí. Radiová zdravotní služba KNRM (RMD) pomáhá lidem na mořích po celém světě. Společnost ELA Container Engineering (ECE) se spojila s pobočkou ELA Container Nederland, aby společně vyvinuly a dodaly kontejner na sušení specializovaných souprav (záchranářských obleků) používaných dobrovolníky účastnícími se záchranářských misí organizace KNRM Terschelling.


Standardní rozměry kontejneru by pro tento účel nebyly vhodné, proto organizace KNRM určila pro tento speciální ocelový kontejner vnější rozměry 4 x 3,8 x 2,6 metru. Další výbava zahrnuje podlahové panely, nerezové podlahové odtokové kanálky a spoustu stěnové, podlahové a dveřní izolace. Na vnitřní stěny kontejneru byly použity hladké pozinkované plechy. Strop je zesílen a opatřen speciálními konzolami, na něž lze mokré záchranářské obleky bezpečně rozvěsit a nechat uschnout. Sušící technologie je napájena 400 V/32 A.
Je na společnosti ELA Container Engineering, aby zvážila speciální výzvy a ve spolupráci s klientem pro ně našla nejlepší možné řešení. „Pro tento projekt jsme museli zajistit, aby záchranářské obleky mohly uschnout, a současně bylo důležité použít materiály, které by byly voděodolné a odolávaly i slané vodě,” řekl pan Topphoff. Také nátěr v modrošedé a ultramarínové barvě musel být pečlivě volen pro drsné podmínky Severního moře.
Kontejnerová sušárna dorazila na nákladních vozidlech vybavených nakládacím jeřábem, která byla mezi Harlingenem a Terschellingem přepravena trajektem. Po ruce byly týmy ELA, které jednotku profesionálně instalovaly a předaly organizaci KNRM ve stavu k okamžitému použití.
„Naše nová kontejnerová sušárna byla vyvinuta a instalována v souladu s našimi specifickými požadavky,” řekl Jeroen Wooning, manažer pro obchodní vztahy a získávání peněžních prostředků v organizaci KNRM. Technologie instalovaná v kontejneru je navržena tak, aby urychlila postup záchranářů v případě nouze. „Naše posádky se mohou nyní vydat na místo zásahu do pěti minut místo deseti,” dodává Gert-Jan Wijker, projektový manažer a technický ředitel KNRM IJmuiden.